FOR en fantastisk gradering vi hadde i kveld. En eksepsjonelt fokusert gjeng på juniorpartiet. Flotte og utrolig flinke nybegynnere, videregående og ikke minst 4 nye junior Shodan ( 1. sortbelte) presterte sitt ytterste. Rett og slett rørende å se hva de har lagt igjen i form av hardt arbeid. Vel fortjent, alle sammen. Vi gratulerer så mye, og er vanvittig stolte av hver og en av våre medlemmer. Ønsker alle en riktig GOD sommer, så sees vi igjen til høsten.
Minner om innbetaling for gradering 8. juni. Noen har allerede vært flinke, men vi mangler fortsatt mange.
Forhåndspåmelding via VIPPSvil være bindende, og vi ønsker at dette gjøres innen fredag 4. juni. Søk opp Tønsberg Karateklubb, og legg inn fullt navn på medlemmet inn i kommentarfeltet FØR dere sender betalingen. Eks = Gradering for Marianne Langaas
Junior kr 300,- (de som trener kun torsdag = 6-8 år, kl 17.30-18)
Standard kr 400,- Beløpet er inkl diplom og belte.
Juniorene – oppmøte kl 17.50
Hvitt belte til hel gult (som skal opp til orange/orange m stripe) = oppmøte ca kl 18.30
Vi vil gjennomføre årsmøte torsdag 20. mai 2021 kl 19.00
Hvis ikke vi kan samles i gymsalen, blir det digitalt møte. Detaljer og agenda for møtet sendes ut senest 14 dager før. Dersom noen har saker de ønsker at vi går gjennom, er det fint om vi får inn dette så snart som mulig.
Vi forsøker å få i gang de voksne denne uken. Det er spesielt viktig at de som ønsker å gradere kommer på treningene fremover. Instruktørene vil bruke munnbind, og vi oppfordrer alle voksne til å gjøre det samme. Fortsetter inndeling som vi har innført siste uker:
Nybegynnerpartiet – alle med hvitt belte til gult belte – trener fra kl 18 til kl 18.45
Videregående 1 – alle med orange belte til lilla belte – trener fra ca kl 18.50 til kl 19.40
Videregående 2 – alle med brunt og sort belte – trener fra ca 19.45 til 20.30
Da kom dessverre den triste beskjeden fra Tønsberg kommune nå i kveld:
På bakgrunn av den store økningen i smitte den siste tiden, stenges Tønsberg kommunes kultur og idrettsanlegg for fritidsaktiviteter fra og med 6.11.20 til og med søndag 15.11.2020. Se under for pressemeldingen som ble sendt ut i kveld.–
Bli hjemme!
Regjeringens hovedbudskap er at vi skal holde oss mest mulig hjemme. Nye begrensninger på hvor mange som kan møtes, tidligere skjenkestopp og nye regler for innreise-karantener gjelder for hele landet
Kriseledelsen i Tønsberg kommune anbefaler i tillegg at alle fritidsaktiviteter for barn og unge tar en pause fra i morgen 06.11 til og med søndag 15.11.2020. Kommunens anlegg stenges ned på ettermiddagstid.
– Vi gjøre dette fordi vi vet at det har vært mye smitte blant den yngre befolkningen vår og i forbindelse med fritidsaktiviteter, forklarer ordfører Anne Rygh Pedersen.
Hun understreker at anbefalingen om at voksne bør ta en pause fra breddeidretten som kommunen ga forrige uke, gjelder inntil videre.
Dette forsterker vår avgjørelse i Tønsberg Karateklubb, om avlysning av treningen i kveld.
Vi håper ikke dette blir langvarig, og vil oppdatere dere fortløpende dersom det kommer positive endringer.Idrettsanlegg stengt fra 6. til 15. nov.
Hei. Vi har etter nøye vurdering bestemt at vi ikke har trening i dag torsdag 5. november. Det er for å få noen dager på oss, til å finne de beste løsningene frem til gradering. Vi holder dere oppdatert angående videre fremdrift neste uke. Det er uansett bestemt at instruktører stiller med munnbind ved neste mulighet. Beklager dette, og håper på forståelse for vår avgjørelse. God korona-fri helg.
Vi har fått med oss at kommunen oppfordrer alle idrettslag å sette inn enda bedre tiltak for videre treningsmuligheter. Slik vi har forstått det, oppfordres alle til å la barna komme i første rekke når det gjelder å gjennomføre treninger i klubbene.
Vi har derfor kommet frem til at vi må dele opp partiene enda mer, for at vi skal kunne ha trening uten at det blir aktuelt å stenge ned.
Følgende tider blir gjeldende fra i dag TIRSDAG 3. NOV:
Nybegynnerpartiet – alle med hvitt belte til gult belte – trener fra kl 18 til kl 18.45
Videregående 1 – alle med orange belte til lilla belte – trener fra ca kl 18.45 til kl 19.30
Videregående 2 – alle med brunt og sort belte – trener fra ca 19.30 til 20.30
De inndelte partiene vil i tillegg deles i 2 grupper på begge hallene.
OBS. Samme tider gjelder på TORSDAGER.
Juniorer trener som vanlig fra kl 17.30, men vi vil avslutte rett etter kl 18.
Det kan bli aktuelt å ha en liten gruppe sort/brunt på fredager, for de som ønsker noe ekstra trening.
Vi ønsker virkelig å gi ALLE den beste oppfølging den siste måneden før gradering, og mener dette vil intensivere pensum til de ulike gruppene.
Beklager at det vil bli noen utfordringer for foreldre som trener sammen med sine barn, men alternativet er at voksne ikke kan trene i det hele tatt. Det er derfor viktig for oss å være føre var.